Illamående, åska och en överväldigande trötthet

Den här veckan har inte varit bra rent sömnmässigt. Inte alls faktiskt. Jag törs inte ens räkna ihop hur få timmar jag sovit jämfört med hur mycket jag brukar sova. Men jag gör det ändå såklart, jag har sovit 6 timmar förutom natten till idag då jag sov 5 1/2 timme. Det är inte bra, jag brukar få 7-9 timmar per natt. Men då brukar jag faktiskt kunna somna och det har jag jättesvårt för nu. Kanske går det bättre i natt, det är ju ändå lördag imorgon så jag borde ju faktiskt kunna somna avslappnat. Den här sömnbristen leder till aptitlöshet, vilket innebär att måltider glöms bort eller minimeras och det är ju inte så bra det heller. Sova. Det ska helgen ägnas åt, det och arrangering.

Idag är det risk för åska, det är mulet ute men inte speciellt kallt. Vi ska ha terminsuppträdande med min ensemble klockan elva, det blir vi och 2-3 andra band men vi är bäst för vi har sångare med. De andra banden spelar jazz så det kommer  bli en härlig kulturkrock :)

Ikväll ska jag gå på bio med Anneli och August, det är premiär för Wolverine!




Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0