De senaste 33 timmarna

Jag har hämtat pälsen i stan. Jag har ätit på en fantastisk afrikansk restaurang i uppsala. Jag har sett en film på bio som jag glömt namnet på men den var rätt bra ändå. Jag har sovit över hos Ella i Östhammar. Jag har blivit väckt av ella med frukost på sängen, det är andra gången under vår tio år långa vänskap som hon vaknar före mig när vi sover på samma ställe. Jag har ridit. Jag har kört hem till Åkersberga med olivia som sällskap, mycket roligare biltur på det viset. Jag och hedda har varit hos Lisen och träffat lilla Theo, fem månader. Jag och Hedda har slappat på varsin säng och snackat skit. Jag och hedda har lagat middag och begett oss till Anna (Clas-Göran som hon egentligen heter sen ettan i gymnasiet) och ätit maten. Jag, mamma och pappa har varit i stan på Judiska teatern på djurgården och sett Moral Science Club. Den var mycket bra. Vi kom just hem.


Morgonens promenix hela långa vägen till stallet. Typ en minut. Det finns helt klart värre platser på denna planet, men inte så många bättre. Vilken gudomlig sommar det kommer bli.


Alice.


Varför springer exalterade hundar plötsligt bort från den de är exalterade över att se?


Ella pussar på sina hästar.


Rangen talar, inte storleken.


Från uteritten i morse.


Lisen och Theo.


Rocky.



Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0