Dagens rutt: Zinkensdamm-Uppsala-Östhammar

Jag ska ta och göra mig iordning här för jag ska nämligen hämta en päls (hmmm, en päls? Till vadå? Ja, det ni...) hos Annelis svägerska i Zinkensdamm innan jag beger mig till Uppsala och restaurang Messob där jag ska träffa Ella och hela goda familjen Brolin/Berg (ellas alltså) plus tillbehör (till ellas familj alltså, för att förtydliga så är t.ex. jag ett tillbehör) klockan 16:00. Sen ska det tydligen bli bio förstod jag det som på sms:et och sen är det dags att bege sig till Östhammar där alla dessa människor bor och jag ska sova över. Det ska bli kul att träffa Malou också (Ellas mamma som är som min extramamma eftersom hela Ellas familj är som min extrafamilj för er som inte vet det, oj så mycket paranteser det blir idag) eftersom jag ska jobba för henne i sommar och vi har inte pratat om det mer än via mail och sms så det kommer nog bli inspirerande att snackas vid om detaljer och sånt. :) Världens bästa sommarjobb har jag fått minsann, ska berätta mer om det vid ett annat tillfälle men så mycket kan jag säga att den här sommaren kommer bli fullkomligt fantastisk!

Jag vet inte om ni förstod så mycket av vad jag skrev här men jag har inte tid att försköna det. Dusch är nog bra, och lite rena kläder. Ha en underbar dag!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0