Ännu en sovmorgon

Jag börjar bli orolig över min sömnhälsa. Det finns nog inte ens ett ord som heter sömnhälsa men nu använder jag det ändå. Som den här morgonen när jag sov till tolv och hade sovit längre om inte William sagt "Linda" just i det ögonblicket då jag var så nära vaket tillstånd man kan vara utan att vara vaken bara för att jag befann mig i en vändning till högersidan där jag planerat att fortsätta min sömn. Jag hade kunnat haft ett möte med Bon Jovi på morgonen men fortfarande stängt av alarmet i sömnen, så sjukt tungt sov jag. Man känner det liksom i kroppen, den där känslan av att man varit medvetslös i några timmar.

Det var nog utmattning av att se mina betyg igår på berklees campus cruiser. A eller A- i alla ämnen utom två och i de hade jag B. Det är helt okej faktiskt, till och med jag är nöjd. Haha, jag är jättenöjd faktiskt. Det förtjänade jag minsann! :)

Nu är det någon som vill hångla här, tjingeling!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0