Sista natten levande?

Jag vet inte om jag kommer vakna imorgon. Det finns en risk att jag inte vaknar mera. Det hela hänger på om man kan dö av träningsvärk i magen eller inte, om man kan det så ligger jag jävligt risigt till säger jag bara. Alltså, jag måste typ sitta böjd över mina ben. Så fort jag flyttar på mina ben för att utföra en naturlig rörelse, typ sätta ner foten på golvet, så hugger det till av alla världens demoner i mina magmuskler. Jag tror allvarligt talat att om jag överlever kommer jag ha ett sexpack på lördag. Och det bara för att jag kutade järnet i måndags. Vad ska man säga, man får ju valuta för sin månadsavgift på gymmet.

Det här är faktiskt helt sjukt. Jag vill liksom ta reda på vad det är som gör det. Jag tränar ju ändå regelbundet och rätt mycket styrka men jag tror den där löpningen tog tag i muskler som jag inte får tag i annars. Jag har ju inte kunnat springa så länge på löpbandet sen jag kom hem från indien i november eftersom jag fått ont i knäet efter tio minuter. Men i måndags körde vi med mycket lutning och då funkar det betydligt bättre för knäet, jag kände inte av det alls.

Jag hoppas att jag vaknar imorgon. Jag hoppas att den här vilodagen ger något. Jag är mycket glad för imorgon är det torsdag vilket innebär kort dag (10-13) och sen ska jag och Anneli till BPC (Berklee Performance Center) och lyssna på Berklee Videogame orchestra. Hurra!

Och på fredag ska vi se Rachelle Ferrell!!! HURRA!!!

Så jag måste helt enkelt överleva det här. Det är bra för mig. Det är det verkligen.

Utifall att man kan avlida av träningsvärk i magen så vill jag efterlämna detta:

-William ger jag till Ella. Den enda kvinna som är kvinna nog för en man som han. Ta hand om varandra.
- Mina noter skänker jag till musikhögskolan i piteås bibliotek.
- Min dator vill jag ha med mig i graven. Inte pc:n, macbook:en förstås.
- PC:n inklusive Windows Vista skänker jag till sverigedemokraterna. På så sätt kommer de aldrig få tid att driva en valkampanj.
- Mina skulder vill jag ge till CSN. Jag vill även att CSN betalar det jag är skyldig mina föräldrar. Månadsbeloppet är baserat på era intäkter/månad från återbetalare.
- Mina kläder vill jag att ni gör om till något roligt. Ett tält kanske, eller ett segel.
- Jag har kvar några kartor Cerazette. Förstatjing gäller - någon som har lätt att bli gravid och behöver lite piller?

Det, mina vänner, var allt för ikväll.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Carina

Halloj! Antar att du överlevde :p Kan inte tro att en stark tjej som du kan ge upp för en sån sak ;) ska nog krävas mer! Du är väl som jag, en seg en ;)



Massa kramar på dig gumman!

2009-03-05 @ 08:05:18
URL: http://ninnaw.blogg.se/
Postat av: Mamalou

Underbart testamente..

men Linda, Du och Ella har något alldeles oroande gemensamt.. ni går alltid för långt, manglar kroppen för mycket.. och för länge.. kör skiten ur den so to speak..



Hur vore det med lite uppmärksamhet på vad kroppen vill??

Hur vore det att ge kroppen lite kärlek och göra det ni båda gör

kanske hälften så mycket?

måttlighet är en dygd (ja jag vet, jag borde inte tala om det, omåttlig som jag är..smittar det tror Du?.. men det oroar mig att läsa om det)

som Du kanske skulle tycka vara intressant att utforska lite..?



eeeeee



ja varför inte



Häpp

skratta väldigt försiktigt idag

och rör Dig i ultrarapid

alltid retar det nån.. men inte Din kropp

hihi..

2009-03-05 @ 09:42:39
URL: http://mamalou.blogg.se/
Postat av: Freyja

Hahahahhahahahahhahahahhahaha xD JAg dör bara av att du skriver detta! Vad ska jag då göra?! Låta stycka upp mig och skänka mina kvarlevor till välbehövande folk utan mat?! <3333

ÄLSKAR dig moster!! :D

2009-03-05 @ 11:43:43
Postat av: W

Hahaha, älskar dig

2009-03-05 @ 12:22:35
Postat av: Venla

Hahahahahah :) Oj vad roligt jag hade! Du är en riktig entertainer!

2009-03-05 @ 17:06:00
URL: http://venla.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0