Samvetskval

William och jag tittade på film. Eller, vi tittar teoretiskt sett fortfarande på film eftersom den inte är slut än, den är bara på paus. Men så började vi prata om att vi var sugna på något och William nämnde att Ben&Jerrysglass skulle vara jättegott just nu. "Glass finns i affären" sa jag då och William frågade om jag ville att vi skulle gå och köpa glass. Då sa jag "nu ska jag vara helt ärlig med vad jag vill. Jag vill att DU ska gå till affären och köpa glass". Så det är vad William gör nu. Han protesterade inte ens. Jag ligger här i sängen under en varm filt och har lite dåligt samvete.... :P

Kommentarer
Postat av: MamaLou

hahaha hihihi

Yeah baby

Samvetskval hör inte ihop med att vara ärlig

Häppsi däppsi

2009-03-27 @ 10:39:34

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0