Info om dramatiken imorse:

En miljöorganisation tejpade fast en dummiedocka vid Bank of Americas dörrar. Polisen visste inte vad dockan innehöll så de fick kalla in en sk. bomb squad. Ni kan läsa hela artikeln om ni klickar här.

Jag har lite svårt för den sortens agerande faktiskt. Eller väldigt svårt. Bankpersonalen var inlåst på sitt jobb och massa utryckningsfordon fick stå stand by bara för att en miljöorganisation agerar lika ansvarslöst som de som har någon slags makt att tala om gällande klimathotet. De är av samma skrot och korn, varför tejpade de inte bara fast sig själva istället?

Nu ska jag iväg till BPC där det är Singers Night ikväll, ska bli så roligt att se och höra Anneli köra, och förstås att få höra några av Berklees bästa sångstudenter!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0