Fulväder och mys

Idag är det måndag. Klockan fyra har jag midterm i advanced vocal performing lab eller vad det nu heter, man glömmer så lätt nu när man är gammal. Efter det ska jag göra min rating audition under en workshop, vilket innebär att jag kommer göra min audition inför alla så de ska lära sig inför att de gör sin audition i slutet av terminen. Det känns lite pirrigt men eftersom jag inte ska gå här nästa termin så får det gå som det går, bättre att jag som inte har något att förlora står där än att någon stackare som verkligen vill höja sin rating står där och blir nervös för att folk tittar på så att det kanske går sämre än det skulle gjort annars.

Tur att william är här så vi kan relaxa tillsammans efteråt :)

Det är väldigt fult ute idag, asfalt och natur gör sitt bästa för att smärta det mänskliga ögat. Regn och snö, mulet och svartvitt.

Inne myser vi och har tittat på NCIS. Nu ska jag plugga lite innan det blir dags för nästa NCIS-avsnitt innan vi går.


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0