Frukosttankar

När man är vuxen har man vissa privilegium. Som att få äta godis även om det inte är lördag eller ta sovmorgon en måndag. Idag ställde jag klockan på åtta men låg kvar till halv elva bara för att det var så extremt mysigt att få vara vaken och uppleva det underbara i att vara omsluten av sin fästmans armar i en stor, varm morgonkram. Han snusade gott och jag somnade efter någon timme. Sen blev jag abrupt uppväckt av porttelefonen som ringde upprepade gånger, så jag fick gå ner och skriva på ett UPS-paket som Tatianas pojkvän beställt. Jag hade varit vaken typ 30 sekunder då så jag kommer inte ihåg mer än att jag lyckades teckna ner min namnsignatur och fråga upskillen vem paketet var från (it doesn't matter who it's from) fast jag är säker på att frågan i mitt huvud var vem paketet är till.

Vi har intagit smoothie och NCIS, nu ska vi äta resten av frukosten. Jag har ju bara lektion 16-18 på måndagar så det gäller att njuta resten av tiden så efter frukost ska vi sticka iväg till havet, Revere Beach, och spatsera lite.

Kommentarer
Postat av: tella

olagligt mysigt verkar ni ha :)

2009-03-23 @ 17:00:09
URL: http://tellas.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0