Födelsedagspresenter

Men ni, jag fick ju jättefina presenter förra veckan och de ska såklart redovisas! Det har inte hunnits med tidigare men här kommer det:

Av min moster Gudrun och hennes man Dag fick jag ett jättefint smyckeset; örhängen med matchande halsband. Örhängena har använts frekvent under veckan kan jag meddela.

Av Ann-Sofie och Emelie fick jag lösgodis från ICA, marabou mjölkchoklad och två paket finkaffe. Alldeles..alldeles underbart! Jag fick ju dessutom ha Ann-Sofie här i Boston på födelsedagen och hon sjöng till och med på morgonen och gav mig paket på sängen! :)

Min ena syster Tintin med familj gav mig min present i julas innan jag åkte tillbaka till Boston, en Volume Master (det ser ut som en plattång men är en liten krustång som man använder i underhåret närmast hårbotten för att skapa mer volym) som jag såklart använde till mitt födelsedagsfirande!

Av mamma och pappa fick jag tre nätter på hotell i New York City 14-17 mars, alltså under tiden William är här och hälsar på. Hur härligt som helst, han och jag hade ju pratat om att vi skulle ta oss till New York! Vi fick dessutom pengar till bussresan. Mamma och pappa bjöd även mig och Ann-Sofie på födelsedagsbuffén vi intog på 52:a våningen i Prudential Building, man kan väl säga att det blev som en 30-årspresent till fru Persson i samma veva. :) Mina föräldrar ville ge mig en oförglömlig present som inte skulle väga något i packningen hem och de lyckades med råge.

Av William fick jag ett par jeans som jag hittade på Urban Outfitters, vilket innebar att jag kunde slänga tre par trasiga jeans i papperskorgen istället för tvättkorgen eftersom jag nu har ett par hela att använda istället... snygg blev man i dem också :D

Av min lägenhetskompis Johanna och hennes pojkvän Levan fick jag en sportbag från Adidas som jag numera packar gymkläderna i. Den är blålila och jag älskar den, den får mig att känna mig cool.

Av min andra lägenhetskompis Tatiana fick jag en cupcake och en ekologisk chokladkaka, hon brukar kalla mig "Organic Girl" eftersom jag handlar mycket på Trader Joe's där de säljer en hel del ekologisk mat.

Av Ella och Malou fick jag och William ett valfritt Broadwaybesök under tiden vi är i NYC! Jag älskar ju musikaler och efter ganska kort överläggning har vi valt Fantomen på operan. Det ska bli helt fantastiskt.

Här följer ett axplock av de fina presenterna:


Smycken.


Broadwayshow.


Hotellet jag och William kommer bo på i NYC.


Créme Bruléen på födelsedagsbrunchen som jag och Ann-Sofie drömmer om än idag.


Icke att förglömma - Håret. Kolla in volymen liksom.

TACK för de fantastiska 25-årspresenterna och hälsningarna!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0