Excellent Academic Performance

Jag fortsätter i mitt gyllene spår. Jag har nämligen gjort min läxa inför imorgon och det är inte ens sen torsdag/tidig fredag än. Mycket ovanligt.

Ska äta middag, kolla på ett NCIS-avsnitt och sen bär det av mot Berklee Performance Center och video game orchestra. Jag tänkta jag skulle äta ris med hollandaisesås, tonfisk och ärtor men jag hade inga äggulor. Min budgethollandaise består därför av överbliven gräddfil, majonäs, saft från en halv citron, salt och peppar. I med ärtor och tonfisk så blir det nog ätbart tillslut.

Kommentarer
Postat av: Mamalou

Japp så e´re

Allt en riktig pillemarisk tjej Du

och en akademisk förebild för många



Så stolt så över Dig är jag

Häpp

2009-03-06 @ 13:15:49
URL: http://mamalou.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0