En riktigt GOOOD morgon.

Det är torrt på trottoaren utanför.  Det innebär att jag kan ha mina vanliga skor och slipper mina vinterstövlar (eftersom det är hål i sulan på mina vanliga skor så funkar inte de vid regn så det får bli vinterstövlar även om det är varmt...) vilket ska bli oerhört skönt. Jag ska ut i solen och promenera till skolan om en stund, ha gehör och skriva harmoniläramidterm innan det blir lite övande på Stand By Your Man till countrylabben. Sen har jag min sköna tvåtimmarspaus innan songwritinglektionen sätter igång. Det här blir en mycket bra dag. Snabbt kommer den gå också. Ikväll ska jag gå på "Singers Night" som min sånglärare är med och styr och ställer och Anneli är med och bakgrundsvokalar, som översättningen måste bli på svenska. En dålig översättning. :)

Men ni, nu har jag en underbar kopp kaffe som väntar. Ville bara att ni skulle få se att jag ryckt upp mig sen helgen.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0