Världens bästa sommar!

Jag har det så oförskämt bra. Jag bor ute på landet i norra roslagen hemma hos Malou med William. Min bästis Ella (Malous dotter) bor ett stenkast härifrån och mellan oss bor hästarna. Varje morgon promenerar jag tio sekunder till Kåken där jag jobbar i FInale med att fixa Malous noter på de tre album som ska ges ut som körböcker. William jobbar för Ellas pappa hela sommaren och det är helt underbart att veta att vi ska ses bara åtta timmar efter att vi sagt hejdå. Så otroligt skönt efter det här året.

I söndags regnade det väldigt mycket så jag och William la oss i soffan i Kåkens "uterum" och läste till regnsmattret. Sen yogade vi med Björn och efter det gav jag och William varandra massage. Efter massagen bastade vi och efter det åt vi middag och insöp känslan av lugn och ro i en mycket nöjd kropp. Man kan helt klart ha det värre.

Emellanåt repar jag med malou och jörgen inför Mindful Music som äger rum 29 juni och 5 juli. Mer info kommer.

Nämnde jag ridturerna och hästmyset? Livet är bra underbart.

Kommentarer
Postat av: Ella

"Ella gillar detta"

2009-06-18 @ 00:21:10
URL: http://jagskaingetha.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0