Hej igen, världen!

I'm back. Jag har inte haft någon lust, tid eller ork att blogga den senaste månaden, det liksom föll ihop efter USA. Jag har precis kommit "hem" till Östhammar igen efter att ha varit i Dalarna och sjungit kör med Anders Nyberg, WIlliam var med också och hela resan var underbar. Snacka om att bli uppfylld inifrån och ut av kärlek, glädje, lycka, musik, spännande möten och samtal. Det är något väldigt speciellt med att sjunga ihop med fantastiskt kompetenta körsångare, solister och musiker, för att inte tala om den fantastiska dirigent/ körledare/kompositör/arrangör som Anders är. Om ni någon gång får tillfälle att delta i något musikaliskt med honom, ta den.

Jag är inte samma människa idag som jag var i onsdags förmiddag när vi begav oss och det ska jag ta tillvara på. Men innan något annat sätter fart så ska jag ut och ta en promenix med Alice så kroppen blir glad, den är lite i obalans eftersom femdagarsskyfallet tvingade oss att vara inomhus under större delen av tiden. Jag trodde att dagens väder skulle vara en höjdare när jag vaknade till strax efter 6 imorse och såg att det var klarblå himmel. Tio minuter senare blev det mulet.

Fan, jag måste sluta nu. När man bloggar om vädret behövs en paus.

pusshej


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0