Sjukdom, ta mig med

Jag befinner mig i ett mycket förvirrat tillstånd. Jag har drömt något konstigt jag inte kommer ihåg, jag har lätt ångest över något jag inte kommer på, jag är full av kärlek och känner mig som ett moln som vill åka runt och regna kärlek på allt och alla. Jag är i ett mycket filosofiskt stadium idag och i mitt tillstånd, som är nerbäddat med fruktansvärt halsont och lite feber,  är det inte bra att tänka för mycket. Det blir bara ett trassligt garnystan som tack.

Så jag ska sätta igång en film nu, en film som ska ta mig iväg från verkligheten in i en annan värld. Har jag tur somnar jag. Annars somnar jag senare. Det löser sig.

Nu måste jag sluta skriva.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0