Mamma :-)

Det finns två roliga saker som står ut lite mer än allt roligt som finns att plocka här i världen.

1. Mamma och pappa finns på Facebook. Old news, jag vet, men det är fortfarande roligt. De är i pensionsåldern båda två men de har alltid kunnat datorer så det är egentligen inte så märkligt. Mest skönt, bland mina 488 kompisar på fejjan vet jag att åtminstone två älskar mig ovillkorligt.

2. Det här meddelandet som mamma skickade till mig förra veckan. Det är roligt, även om jag lider med min systerdotter Freyja:

"Hej stumpan, jag har lyckats komma över "sladden" - den heliga så att jag kan koppla upp mig till Internet. Annars är det pappa som har den då han sitter och jobbar.
Freyja har varit här och försökt bli klar med ett par skoluppgifter. Den värsta har hon dock kvar. Hon ska tala om hur man ska lösa den finansiella krisen. Jag tycker att de ställer lite väl stora krav på gymnasiet nu för tiden.
puss o kram
mamma"


Älskade föräldrar.


Kommentarer
Postat av: Mamalou

Underbar uppgift!

Inte är väl det så svårt att svara på, det vet ju vem som helst.



Säg åt henne att det är bara att

mata på

mata på

och

MATA PÅ!!!!

2009-01-29 @ 00:02:10

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0