Jullov i punktform

1. Har träffat Hedda 2 ggr.
2. Har träffat Ella 2 ggr.
3. Har träffat Ann-Sofie och Emelie för den årliga förejulglöggkvällen.
4. Har varit i Stockholm före och efter julhelgen.
4 1/2. Flög upp till Umeå på annandagen.
5. Har varit på bio i Umeå med William.
6. Har spenderat en vecka i Gullmark med William och hans familj.
7. Har spenderat 10 dagar i Piteå med William utan att gå in i skolan en enda gång.
8. Har spelat jättemycket Kalaha med william, vi är grymma.
9. Har sovit för länge och myst mycket.
10. Nämnde jag att vi firade nyår i Norums bygdegård?
11. Jag har gråtit i Williams famn av sorg att behöva åka.
12. Jag flög ner till Stockholm i söndags för att avnjuta 2 dagar hos familj och vänner.
13. Jag träffade mamma igår eftermiddag/kväll och sen åt jag middag med Malou, Ella, Matilda, Olivia och John. Mycket trevligt.
14. Jag ska iväg och fira min ena systersons 15-årsdag.
15. Jag flyger till Boston imorgon bitti.

Vi hörs.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0