Efter sånglektionen och pms

Bra lektion. Bra val att byta lärare, jag kommer nog trivas med henne.


I övrigt är det en skitlördag. Jag ska ha mens när som helst, så det finns ju en förklaring. Jag känner mig som en dåligt tillagad blodpudding, det är bara en tidsfråga innan skalet spricker och blodet rinner. Jag vill gråta, jättegärna vill jag det. Alltså, jag är inte direkt ledsen. Men jag har en lite melankolisk känsla här innanför liksom, även om det inte direkt är sorg eller så.

Svaret är egentligen enkelt. Så otroligt enkelt. PMS; Premenstruellt syndrom. Det betyder alltså att fast jag vet att jag inte är övergiven av allt och alla, att jag inte är en tragisk människa utan talang och att det inte är hela världen att inte ens mina föräldrar kommenterar på bloggen längre (William är min trognaste kommentator) så känns det så just idag. Som att det är hela världen alltså.


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0