Utmaning:

Gå in i mappen Mina bilder. Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen. Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den. Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om att de är utmanade....


Här befinner jag mig i Ellas hus i Östhammar. Det är 1 1/2 år sen, när Ella precis övertagit huset och allt var i furu. Eftersom vi inte levde på 60-talet när furu var hippt sist så blev det målning - fullt ös medvetslös. Eftersom Ella har en stil av kitch/porr/berns/roslagen så blev det förstås svarta lister, vilket jag är i full färd med att fixa på den här bilden.
Ellas mormors syster som hade huset innan var snäll nog att lämna kvar lite kläder, därav den gula, trendiga tröjan med jeanskrage samt de liiiiite för stora jeansen som fastnade på mina höfter med hjälp av tejp. Av någon anledning var jag singel på den tiden. Inte hjälpte jeanskragen mot det heller.

Härmed utmanar jag:

Ella
Ann-Sofie
Emelie
Fru Wernh
Josse
Mamalou


Kommentarer
Postat av: MamaLou

Jahapp

så var det klart.

Va're nåt annat Du vill ha gjort?



Häpp

:-)

M

2009-02-21 @ 12:07:12
URL: http://mamalou.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0