Täcke av dun och kudde av sammet

Idag var det riktigt svårt att stiga upp. Ofta när jag känner så är det för att jag inte orkar ta tag i det jag ska göra först som att ta mig till badrummet, duscha, klä på mig osv. Men idag var det för att något i rummet hade förändrats. Temperaturen var perfekt. Jag tror att den fantastisk temperaturen (varm för en gångs skull men inte för varm) gjorde sängen, täcket och kudden mjukare. Det måste ha skett någon kemisk förändring för jag kan inte komma på när det var så här skönt att ligga kvar i sängen sist.

Nu sitter jag iallafall här, nyduschad, påklädd och med havregrynsgröt i magen och apelsinklyftor i munnen. Idag har jag en sån där skön dag, 2 lektioner direkt efter varandra. Först gehör i kyrkan (G-sus; skämt som uppfattas bäst av musiker som kan uttala ackord på engelska) och sen studio recording lab. Det innebär att jag börjar kl 10 och slutar kl 13, en fantastisk dag alltså!

I eftermiddag tror jag att jag ska ta mig till någon rolig plats och plugga. Kanske det där stället med extremt gott kaffe som jag inte testat än.

Ha de!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0