Sunk-Linda

Ni vet den där känslan när man legat sjuk i sängen i ett par dygn? Den har jag nu. Jag känner mig alldeles fantastiskt sunkig och dessutom har jag bränt mig på plattan som inte funkade häromdagen. Hur intelligent är man om man sätter tre fingrar på plattan för att känna om den funkar eller inte? Alltså, jag måste ju ha varit säker på att den inte funkade eftersom jag tryckte dit mina fingrar men om jag nu var så säker, varför behövde jag kolla om den funkade eller inte? Jag måste ju ha vetat att OM den funkar så är det ett dumt, dumt sätt att ta reda på det. Så jag har legat i sängen och hållt ett glas iskallt vatten i handen. Nu tror jag dock att jag klarar att duscha utan att det ska brännas för mycket, tur att det var högerhanden som jag iallafall kan kontrollera lite.


Sjuk, sunkig tjej.

Kommentarer
Postat av: W

Det är helt enkelt så att det för vissa personer är väldigt svårt att någonsin vara sunkig (om inte helt omöjligt), du är ju faktiskt en sådan..;)

2009-02-01 @ 23:23:06

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0