President's Day

Som vanligt i USA så märker man inte mycket av de här helgmåndagarna mer än att skolan är stängd. Jag har pratat med William på Skype, Lisa har gått till frisören och Anneli kommer hit kl. 15 då vi ska ta en promenad runt Charles River. Det är soligt ute och fint, snöhögarna har smält bort och våren är på väg även om det fortfarande är lite för kyligt.

Om en stund ska jag prata med mina föräldrar på skype, det var ett tag sen sist. På söndag fyller jag 25 och på torsdag kommer Ann-Sofie hit.

Inatt drömde jag att jag körde ståupp på norra brunn. Det var en mardröm.

Imorgon ska jag och Lisa sticka hemifrån 5:45 så hon hinner med bussen hem till Potsdam. 5:45 är riktigt tidigt.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0