Plötsligt händer det.

Det händer inte ofta. Men plötsligt händer det.

Ikväll hände det. Jag kom hem efter att ha gjort Harvard Square med Anneli, Anna och Julia och blir sjukt inspirerad att installera.

Installera vadå tänker du förstås. Program, svarar jag då. Jag har ägnat två timmar åt att installera program som jag har på datorn men inte installerat sen jag fick datorn i september. "Fick" är för övrigt en sanning med viss modifikation eftersom 3000 dollar av terminsavgiften gick till den här lilla skönheten...

Så jag har installerat, skrivit in licenskoder och serienummer, registrerat min programvara och öppnat program jag inte ens vet vad de är bra för. Reason ska bli roligt att lära sig iof, så jag kan göra grymt sköna låtar på datorn! Men noteshare och smartmusic, va?? Jag vet ju knappt hur man använder iCal.

Jag har för övrigt en mycket lugn lördagkväll med mysbyxor och munktröja, liggandes under en vit fleecefilt med en varm laptop på magen. Det är lycka det.

Kommentarer
Postat av: Anneli

jättefin bakgrund

2009-02-08 @ 04:38:35
Postat av: Linda

Tycker du? Jag tycker faktiskt om den väldigt mycket också, det är snygga färger och så ger den en skön känsla. Lite som kaffe med mjölk och en bukett blommor, typ.

2009-02-08 @ 04:43:21
Postat av: saran

3000 dollar? jisses!

2009-02-08 @ 10:51:53
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0