Men då så hörrni

Nu är det sängdags för mig. Klockan är ju ändå ett på natten och jag har mest halvslumrat tills nu.

Imorgon hoppas jag att få avrapportera om ett mycket spännande möte jag och Anneli hade på fredagkvällen. Jag måste berätta för William först bara, det är väldigt viktigt. Det är iallafall något som gjorde oss båda väldigt glada och jag längtar verkligen tills William får veta. Aaaahh, tålamod är inte min starkaste egenskap... :P

Godnatt!


Bild från min promenad i Gullmark under jullovet.

Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

fin bild :D

2009-02-01 @ 18:14:27
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0