Måndag förmiddag, ny vecka och ny ålder

Ella skrev ett väldigt fint grattisinlägg på sin blogg igår, ni kan läsa det här

Jag tackar varmt för de fina gratulationerna och de fantastiska presenter jag fick under gårdagen, allt från marabouchoklad till NY-hotellvistelse, en fantastisk födelsedagsbrunch med ett fantastiskt sällskap 52 våningar över Boston, kaffe, jeans, Broadwaybesök och en roadtripp norrut med en soffa i ett släp på en bil med en Ella i. Jag har verkligen fina vänner och familj. Jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Säni

Heeej! Jag har en ny blogg, check it out!

2009-02-23 @ 23:59:24
URL: http://sannalangvik.blogspot.com/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0