Lite blandade bilder från Bostonlivet senaste veckan


Söndagspromenaden jag och Anneli tog när vi tittade på ett rum åt henne.


Jag försöker förgäves få folk att förstå att det kommer snö hit också. En bild säger mer än tusen ord, eller?


Anneli på restaurangen/baren OM där vi firade Johannas (min rumskompis) 24-årsdag.


Jag - i det enda rosa plagg jag äger.


Fina födelsedagsbarnet!


Kommer ni ihåg strömavbrottet i veckan? Såhär såg min improviserade middag ut när jag inte kunde använda spisen. Väldigt...hm...medelhav. Hade till och med en liten skvätt rödvin kvar.


Anneli hittade ett rum i en lägenhet där hon trivs bra. Här är hon i sitt nya rum dit hon flyttade för en vecka sen!

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: hahahahahaha det låter spännande, ska lyssna senare ikväll! ;) kram

2009-02-01 @ 18:46:32
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Sheeermiin :)

fina bilder ;D

2009-02-01 @ 18:58:53
URL: http://shosh.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0