Jag har en citron i kylen.

Den ska användas.

Det är därför jag just nu är på väg till Trader Joe's för att köpa honung. Hela eftermiddagen har ägnats åt sömn, eller först såg jag första avsnittet (säsong 1) av Beverly Hills 90210 och det var ett riktigt sömnpiller. Vaknade vid sex på kvällen och insåg att det var dags för lunch. Det halsonda är oförändrat så för att lindra det ska jag använda mig av supermetoden: en kopp hett vatten, i med några rejäla skivor citron och lite honung. Drick. Det lindrar det halsonda rejält.

Och en promenad skadar ju inte, då kanske jag till och med får sova i natt också...




Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0