Godnatt då på er!

Jag, Lisa och Anneli stack iväg och gymmade efter 18 ikväll. Det var lugnt och skönt på gymmet vid den tiden på alla hjärtans dag, vår gissning är att det bara var singeltjejer och mammor där. Och så jag då, som har min fästman ett världshav härifrån i en annan världsdel nära polcirkeln. Efteråt badade vi jaccuzzi och när vi var klara var vi hungriga och letade fram ett ställe som hade pizzaslice. Där har vi suttit nu i över tre timmar och snackat om allt möjligt från religion till pingviner. De där två är väldigt intelligenta kvinnor kan jag säga, får ni någonsin möjlighet att prata med dem om pingviner så kan jag rekommendera det starkt. Eller religion. Eller något annat. Kiss och bajs funkar det med.

Godnatt på dig, fina människa!

Ps. Mamma och pappa, jag mailade er två gånger under lördagen men fick ett meddelande från hotmail att ett av mailen levererats försent eller något sånt. Jag frågade iallafall om ni hade lust att ge mig ett tidsförslag det funkar för er att ses på skype imorgon om ni skulle ha tid och lust? Jag skulle då verkligen ha lust men efter 13:30 min tid har jag inte tid för då ska jag och lisa ner på stan. Så vad tror ni, har ni tid vid 12:00, 12:30 (18:00 svensk tid)? Puss & kram

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0