Godmorgon

Det vore intressant att få veta om fler folk än jag och Anneli kan se bloggens nya design eller inte. Har fått veta att W inte kan det iallafall så därför är jag lite nyfiken. Jag har ändrat det mesta så det är inte mycket att hålla utkik efter, ser man det så ser man det. Det är inte den oranga bakgrunden längre alltså, så du som är ny på bloggen och ser lite blommbuketter och sånt får gärna lämna lite feedback på utseendet! :)

Ha det fint idag, jag ska äta frukost och ta mig down town för en kaffe med Luisa och Gabriela. :)

Kommentarer
Postat av: Daniella

Hej, gillar det nya utseendet på bloggen :)

2009-02-08 @ 17:35:01
Postat av: Anonym

Tack för feedbacken! :)

2009-02-08 @ 17:40:11
Postat av: Anonym

Hmm, ja verkligen konstigt att jag inte kan se det med firefox. Har ju just uppdaterat den! Men den är ju jättefin om man använder explorer så..=)Puss!

2009-02-08 @ 17:52:01
Postat av: Ella

I do see it.

Mycket bra jobbat.



Jag är trött som en gnu.

puss

2009-02-08 @ 23:56:51

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0