Benjamin Button

Har ni sett filmen "The curious case of Benjamin Button" än? Om inte tycker jag ni ska göra det. Bra gråtfilm kan jag skvallra om, tårarna flödade och jag svalde hårt för att inte börja hulka. Lämnar sinnet med nya tankar och funderingar kring livet och det kan ju vara nyttigt.

Om sex timmar ska jag och Lisa åka iväg till South Station. Lisa ska ta sig tillbaka till Potsdam, en bussresa som tar 13 timmar inklusive ett längre stopp i Albany. Jag ska hem och sova igen när jag vet att hon är tryggt på plats i rätt buss. Jag fick en idé om att köra ett nattrace nu med pluggande så jag kan gå och lägga mig imorgon bitti istället men jag vet att det kommer strula upp allt för resten av veckan så jag skippar det. Ska sova nu istället, kort och koncist OCH jag ska sova imorgon bitti/lunch/eftermiddag. Imorgon kör vi måndagsschema i skolan eftersom de flesta helgdagar här i USA infinner sig på måndagar och vi ska slippa förlora alla måndagslektioner. Det innebär att jag har en lektion 16-18 vilket passar mig ypperligt.

Godnatt på er, eller godmorgon om ni befinner er i Sverige eller i en liknande tidszon.


Kommentarer
Postat av: Tintin

Du gråta till en film???

Det heter hulka!!!

;)

2009-02-17 @ 11:08:46
Postat av: tella

den filmen är verkligen guld värd. love it =)

2009-02-17 @ 11:23:22
URL: http://tellas.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja du Tintin, jag har faktiskt alltför lätt att börja gråta till filmer. Till slut blir det bara ett överflöd av tårar som ine går att svälja ner längre. Kanske därför jag tycker bättre om att titta på film när jag är ensam... ;)

2009-02-18 @ 06:26:07
URL: http://niskalainen.blogg.se/
Postat av: Josse

Jag har oxå sett den, riktigt bra! Hehe man får grata till film...och extreme home makeover...och Oprah haha..!

2009-02-18 @ 15:14:10

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0