Bananskivar-Ninjan fortsätter sina äventyr

En lektion är avklarad så nu spenderas någon timme i övningsrummet. Jag ska öva lite på en italiensk aria som är obligatorisk att sjunga på slutprovet i slutet av terminen och så övar jag lite på Listen från dreamgirls, Chain of Fools och (you make me feel like a) Natural Woman.

För er som är intresserade av att veta hur det ser ut när jag övar så lägger jag härmed upp två extremt seriösa bilder från nuvarande övningssessionen i ett av Berklees sjukt osexiga övningsrum:


Prettosångerska på "Nel cor più non mi sento".


Publikfrieri på "Listen".

Ni kan ju ta det hela med en nypa salt kanske. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina uttryck det där. Man ser verkligen i dina ögon att du menar det du sjunger. Härligt... hehe ;)

2009-02-11 @ 21:54:57

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0