Balsam för själen

Nu har jag intagit en enorm kopp kaffe  med Luisa och Gabriela på the Otherside.Det var mysigt. De är fina. Jag är glad. Nu ringer William, jag är jätteglad.

William berättar att Ronny Eriksson som äger Krokodil ringde nyss eftersom han hört att de gjorde så stor succé med Johnny Cash-spelningen förra lördagen, så han undrar om de vill vara jury till en tävling som äger rum varje år som heter "Kompledigt". Där tävlar band från olika arbetsplatser och det brukar vara väldigt uppskattat. Så bor du i Piteå, gå till krokodil på onsdag klockan 20:00 och se första deltävlingen! Men kom i tid, det brukar vara fullt. :-)


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0