Livet bjuder på sovmorgon

När jag vaknade imorse tyckte William att det var ohyggligt tidigt. I hans värld var klockan inte mer än 06:00, rent önsketänkande alltså. Klockan var 11:50. Det betyder att frukosten är nyligen intagen och dagen precis har börjat.

Igår åt jag middag på Lottas i Umeå och höll på att sätta i halsen när boken jag läste blev så sjukt sorglig och livet kom över mig. Man ska passa sig för vad man tar med sig i läsform helt enkelt. Efter det tog jag jobbet med mig till Wayne's där jag intog en kopp te (jajemen, Linda NIska drack te istället för kaffe och klockan var inte ens nio på kvällen) och copy-pastade leadstämmor i finale. Efter det mötte jag upp William och Ulf och vi gick och såg Brüno på bio. Han är ju helt sjuk den där människan, så fantastisk i sina karaktärer och fullständigt galen. Jag gillar det skarpt.

För övrigt har jag och William intagit en supersocial semesterställning i det sociala vädret, höftmothöft i soffan, jag med datorn i knäet och William med friidrotten på tv. Det är onsdag och skolan börjar inte förrän tidigast nästnästa måndag ELLER när vi får ett mail från LTU eller information om startdatumet på något annat sätt.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0