Transkribera mera

Till imorgon ska transkribera och sekvensiera 12-16 takter av en valfri James Brown-låt. Vet ni hur svårt det är? Jag håller på att avlida trots att jag haft en välförtjänt fyratimmarspaus fylld av fantastiska sångerskor och sångare. Är bara glad att jag gjorde grundarbetet innan jag gick; blås, bas, gitarr och virveltrumma. På't igen nu bara.

Imorgon ska det bli dubbelt så varmt här som det har varit de närmsta dagarna, antar att vi får lite av den värmen stockholmarna har njutit så mycket av den senaste tiden. 20 grader och strålande sol, vi får väl se hur varmt det är i själva solen då! Dessutom ska jag dricka fredagskaffe imorgon, en enda ynka kopp (liten) har jag druckit sen förra fredagen precis som jag lovade mig själv. Det har gått helt smärtfritt och jag kan stolt konstatera att jag fortfarande dricker kaffe för att det är gott och inget annat. :-)


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0