Snoozmorgon

Jag har haft en otroligt konstig morgon. I min värld har jag snoozat nästan två timmar med avslut 08:45. Då kommer jag ihåg att jag stängde av larmet och tänkte "nu ska jag ju faktiskt upp". Sen vaknar jag. Igen. 08:45 men tror så klart att jag försovit mig en timme. Ser att jag stängt av mitt larm 07:45. Då blir jag lite sur för jag har ju missat värsta tillfället att få ställa larmet en hel timme fram eftersom jag bara snoozat 45 minuter och njuta så innerligt av att somna om. Nu somnade jag bara om utan den där extra njutningen som en långsnoozning kan innebära. Suck.

Men jag är glad. Halsont har jag fortfarande men det är uppehåll utomhus för tillfället vilket innebär att jag kan promenera till skolan idag och dessutom har jag gått in i fas 3 av förkylningen - snor och nysningar.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0