Påskafton, uppe med tuppen

Tjena tjena på er!

Jag är ytterst nyvaken, det är ju trots allt påskafton och det vill man ju inte missa, Men ärligt talat, att vara vaken klockan nio en lördag ligger inte riktigt i min natur. Halv tio, tio däremot är rätt okej men det kommer ju klockan vara snart så jag får slappa till dess helt enkelt.

När jag började på musikhögskolan i piteå hösten 2005 så var det en kille som hette Axel Adlercreuz som började på upplevelseproduktion. Det visade sig att han var trollkarl, hade vunnit SM och allt, och han förgyllde skoltiden med några shower under det året. Nu är han med i Talang 2009 och det har gått väldigt bra hittills. Här kan ni se hans framträdande:


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0