Oväsen/bad noise

Utanför är det inte någon ljuv morgon direkt. Jag vet inte men det låter som om de städar innergården med en högtryckstvätt. Jag som redan ligger halvt på dödsbädden har tungt fått inse att sömnen är över för i natt. Men det är ok, klockan är ju ändå halv elva. Nu blir det smoothie och gröt och sen ska jag öva sång och trummor :-)

This isn't really a sweet morning. Someone is pressure-washing the inner courtyard, or at least it sounds like that. I've been forced to realize that sleeping is over for tonight, but it's OK since it's 10:30. Now it's time for smoothie and oatmeal, then I'm going to practice vocals and drums. :-)

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0