Okej, jag erkänner att det blev bättre.

Andra varvet runt den lilla sjön  Chestnut Hill Reservoir blev det faktiskt soligt och varmt. Jag kände mig med detsamma väldigt påklädd jämfört med övrigt klientel. Det var alltså väldigt lyckat att ta sig ut dit och jag är glad. Jag har sett träd, gått på grus/sandväg, hört vatten klucka, sett lyckliga hundar, sett lyckliga joggare, sett trötta joggare, sett riktigt gamla joggare, sett collegebasebollträning, fått sol i ögonen och hört en gås fräsa åt mig. Mycket trevligt. Jag är glad.

 Nu ska jag duscha innan jag slänger mig iväg ner till stan för att träffa Luisa och Gabriela. Puss o hej!


Först såg det ut som höst.


Men titta, sen blev det vår!


Linda glad. Linda rynkar på näsan åt solen. Men hon är glad.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0