Morgonkaffe på taket och bilder från igår

Idag har jag på mig mina shorts igen för första gången sen sommaren lämnade in i höstas. De sitter väldigt bra måste jag säga och min vita tunika som jag använde flitigt i indien passar också fint i vädret som är idag. Det är lite moln på himlen och åskvarningar men soligt och varmt ändå, därför tog jag min privata uppgång till taket för att kolla om det var öppet vilket det var! Så nu har jag intagit morgonkaffet däruppe, det är alldeles underbart att ha tillgång till en sån plats. Fin utsikt, avslappnat och varmt. Jag ska ta med datorn och en filt dit upp och lägga mig och plugga i bikini om en stund, ska bara komma igång först och ladda upp batteriet till 100% :)

Här kommer lite bilder från gårdagen:


Newbury Street har börjat blomma.


Public Garden














...bra sätt att utnyttja en vattenfri fontän.




Marlborough Street.




"Omklädningsrum" på All Asia innan konserten. Skönt ställe.


Regel nummer ett är väl klokast.



Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0