Morgonfrisyr och guld i munnen

Nej, guld i munnen har jag faktiskt inte. Morgonfrisyren däremot är check. 80-tals lugg och sidbena. Jag har iof alltid sidbena men försöker hålla åttiotalsluggen borta.



Nu ska jag ta det lugnt med morgonkaffet uppe på taket, sen blir det dusch och skola. Ska träffa min ensemblelärare klockan ett, jag mailade nämligen henne i lördags och talade om hur jag känner mig på ensemblelektionerna, att jag inte tycker om kommentarerna hon ger mig eftersom de inte är konstruktiva och jag inte lär mig något av dem. Tvärtom går de in på djupet istället för att handla om mitt instrument vilket har stört mig väldigt mycket den senaste tiden. Så det ska vi prata om. Och just ja, jag har fått låna pengar av mina kära föräldrar till en iPod så jag ska iväg till Apple Store på Boylston Street innan jag börjar med någonting annat :)


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0