En mycket bra andra lördag-kväll.

Idag är det andra-lördag. Det blir lätt så när det är söndag på måndagen, som det är här imorgon pga patriots day. Kvällen var mycket bra, många avhopp men gräddan av moset (jag, Brittanya, Melissa och Barry) träffades på Charley's och åt mat blandat med drycker. Jag åt en typisk amerikansk kalkontallrik med tranbärsgelé, potatismos och majsbröd. Barry bjöd oss alla, mycket trevligt. Men så skröt han ju hela kvällen om hur mycket pengar han drar in som pianist, sina två bilar och sin Steinwayflygel han har hemma så han får väl någonstans skylla sig själv... ;-)

Efter några timmar drog brittanya iväg på rep, Barry på dejt och jag och melissa drog hem till henne vid packard's corner. Vi stannade till på trader joe's och köpte lite superbilligt vin först såklart. Jag har just kommit hem efter att ha suttit och snackat skit hemma hos henne i typ tre timmar, vi är väldigt lika varandra på många plan så vi kunde skratta en del åt varandras historier... :)

Jag är kanske inte den nyktraste människan jsut nu, men absolut inte den fullaste heller. Jag ska gå och lägga mig och sova jättegott, så hörs vi imorgon då jag är helt ledig.

Puss o godnatt

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0