Duktig Linda

En sista tanke innan läggdags bara. Vad duktig jag var som gick och la mig igår när jag var trött vid 22:00. Jag struntade i att jag inte gjort hela läxan till lektionen i eftermiddag, jag hade iallafall gjort en av två uppgifter och dessutom var det den som ingen annan hade gjort. Jag prioriterade min kropps signaler och inte en enda gång idag har jag känt mig stressad över det eller tänkt "jag borde ha lyckats göra alltihop", för min prioritering var rätt för mig själv. Jag gav inte heller någon lam ursäkt till läraren på lektionen angående den andra uppgiften utan sa bara att jag inte har gjort den till idag. Precis så som jag vill göra gjorde jag idag. Och jag fick sova nio timmar natten till fredag tack vare det.


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0