Country

Nej, inte riktigt min kopp te om man så säger. Det är svårt, det är det. Och förresten sjunger min fästman country så jag behöver inte. Så det så.

Jag trodde jag skulle bli mycket klarare på vilken stil jag vill hålla på med under året här på Berklee men jag är mer förvirrad än någonsin. Country går visserligen fetbort så det behöver jag inte ha med i beräkningen. Men måste man bestämma sig och låsa sig för något speciellt? Är det enda sättet att verkligen komma någonstans? Ååååååh suck. Jag vet inte. Just nu är jag mätt och trött och snorfet i huvudet så det är nog helt fel tillfälle att analysera min framtid.

"I Wish I Had a Car" blev riktigt bra faktiskt, en skön popdänga som jag kanske lägger upp här någon dag. Får se vad de säger när jag spelar upp den på song writing-lektionen om ett par timmar.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0