Bara liiiite bråttom...

Okej, det blir inget informativt inlägg såhär på morgonkvisten. Jag fick just lite brådis. Men jag kan ändå nämna att ikväll är det Singers Showcase i berklee performance center, det kommer vara några av de bästa sångarna på berklee och de kommer köra massa bra låtar så man kommer bli sjukt övningsinspirerad. Yes. I eftermiddag är det clinic med Paula Cole och Lalah Hathaway men innan dess har jag gehör och studio recording lab.

Okej, det blev informativt men inte så långt. Det kan vara bra ibland, du kanske inte har tid att läsa mer just nu heller och då har vi båda vunnit på det, haha. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har verkligen fullt upp. Bokar in dig på skypedate i helgen. Söndag ok? Kram

2009-04-16 @ 22:48:15

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0