YES!

Jag klarade music technologytentan, 70% var minimum för att få droppa kursen och jag skrev precis 70% rätt!

2 credits extra att välja en roligare kurs med!

PLUS att jag bytt från ear training 2 till 3 och den kursen är en credit mindre än ear training 2 så jag har totalt 3 extra credits att välja och vraka kurser med!

hedda, tack för ytinlärningsträningen vi hade på 90-talet... ;-)


ÅÅååååh, nu vet jag vad jag ska göra ikväll! Kolla kurser :D

Nu ska jag ner till kaféet och möta Luisa, får se vad som händer sen. Är sjukt trött men antar att en promenad hem skulle sitta fint eftersom jag inte fått så mycket frisk luft idag och solen skiner ju.

Kram på er!

ps.jag är grym!

hahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! You go girl!

2008-09-18 @ 21:33:52
URL: http://venla.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0