Stranden

Äntligen. Efter eftermiddagsövandet blev det en tur till stranden med Gabriela, Luisa och Gabrielas tyske kompis Michael. Det var så vackert. Vi visste att det skulle bli regn senare på kvällen men eftersom det var sol och 25 grader på dagen så var det lika bra att passa på.

Solnedgång och hav, finns det något bättre? Så fort vi klev ut ur tågvagnen kände vi saltdoften och svalkan, underbart!




Gabriela, jag och Luisa








Om ni undrar så demonstrerar jag The power of two, ringens makt. Hahaha
Men det är sant. Eller hur William? :)


Våra förlovningsringar är liksom skapade för solnedgångar. Vi förlovade oss under en solnedgång. Ingen slump här inte.


Blick mot strandpromenaden





Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0