Söndag.

Det är nog sant som william säger ändå.

Den där blyga sidan är en fin sida hos mig. Och tack Anneli för din kommentar, den inspirerade mig verkligen. Och påminde mig. Tack

Jag ska väl bli vän med den där sidan bara! 

Det ska bli så otroooooligt skönt att börja ha lektioner imorgon, ser verkligen fram emot att göra det jag kom hit för. Massa teori blir det också, sjukt roligt!



Idag har Hanna (orkanen) gjort sitt över Boston med sitt regnoväder och det är friskt i luften, en klar, solig söndag. Blir nog en promenad vid vattnet nu. Ska försöka att inte bli översprungen av joggare, haha.


Mina rumskompisar Tatiana och Johanna är och handlar saker till lägenheten, det kommer bli så mysigt där!

När jag vaknade imorse med mensvärk förstod jag var en del av mina känslor kommer ifrån...pmskärring som man är.


Nu ta batteriet snart slut på datorn, därför har jag skrivit det här inlägget som fragment, hoppas ni överlever. 

Må gott!

Kommentarer
Postat av: Venla

Sämpa på sejjen! jag tror på dig :) Kramar

2008-09-07 @ 23:29:56
URL: http://venla.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0