Pust

Det blir inte många detaljerade inlägg nuförtiden. Tiden finns helt enkelt inte. När jag inte har internet hemma så tar jag ju bara upp datorn då jag har saker att göra på den som att skype-dejta eller fixa skolgrejjer. 

 Är så matt. Funderar på att gå upp tidigt imorgon och ta en utflykt till stranden om det inte regnar, bara strosa runt i lugn och ro och vara ifred lite.

Men det hänger ju som ni vet på hur sen lördagkvällen blir. Skulle vara skönt att bli klar med läxor, insåg idag att eftersom jag har gehör och engelska måndag, onsdag och fredag så kommer jag alltid ha läxor över helgen. Skoj.

Men det är det jag är här för, men det kommer bli bra mycket effektivare att inte behöva ta sig först 30 minuter till skolan och sen 30 minuter hem igen bara för att använda internet lite, utan att kunna kanske tvätta och skype-dejta samtidigt eller träna och tvätta samtidigt eller vad som.

I övrigt måste jag rekommendera att man inte ringer mig på något nummer. Det har visat sig att jag betalar för samtalet när william har ringt mig så helt plötsligt tog mina pengar slut fast jag inte var den som ringt upp. Och när pengarna på mobilen är slut kan jag varken ta emot sms eller telefonsamtal. Fast jag får ett sms som säger att jag inte kunde ta emot sms:et för jag hade för lite pengar kvar.

Det är lite märkligt det här landet.

Häromdagen på T:n tjyvlyssnade jag på ett samtal mellan två tjejer och en kille i typ high school-åldern. Någon av dem sa typ "visste ni att man kan få sjukdomar av att gå barfota hemma?" varav den ena svarade " ja, det är hur mycket bakterier som helst på golvet så man kan få hur mycket infektioner som helst av det".

Jag fnissade visst till lite.

VI har ett klibbigt golv hemma. Ibland använder jag tofflor. 

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0