Nej men hej världen!

Jag fick igen för att jag skrev att jag sover gott på nätterna. Inatt kunde jag då inte somna vilket innebar att när jag väl gjorde det sov jag så djupt att inget kunde väcka mig (jo, regnet en gång då jag fick gå upp och stänga fönstret) vilket tillslut resulterade i att jag vaknade 6 minuter efter att lektionen börjat. Så då var den lektionen körd. Shit. 

Nya tag och ett nytt försök nu till harmoniläralektionen kl.12. Det ska väl inte bli så svårt, jag har ju 1 1/2 timme på mig och så vitt jag vet är jag vaken.

Hade en otroligt stark dröm om en person i min bekantskapskrets. Vet inte om jag ska skicka iväg ett mail till den här personen som jag inte står jättenära men inte väldigt långt ifrån heller...hmmm.

Jag skriver det nog men sen får vi se om jag skickar det nu eller om ett år när vi ses igen.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0