Matlagningen

Ikväll lagade jag veckans matlådor. 


Plus smoothie som dessutom räcker till frukost...mmmm.


Okej okej, det ser kanske inte jättemumma ut men det är wok med röd curry och tonfisk tillsammans med basmatiris med örter.


Mango, bär och färska jordgubbar ska toppas med yoghurt, mjölk och ägg för att bli min smoothie.


Resultatet. I bakgrunden mina ugnsrostade fuskbruschettasmörgåsar (pesto och ovanpå tomatsås med basilika) med färsk vitlök som topping. Williams förslag till kurmedel, väldigt angenämnt.


Mer frukt!!!!


Det matchar liksom så vackert. Rooiboste och frukt. Underbart.


Kaffepress med kaffedejt.




Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0